2 Eylül 2012 Pazar

Bi Yaşıma Daha Girdim :)

Bugün günlerden BEN :)


 Bu gün günlerden doğum günüm...Evet tam da bu gün bi yaşıma daha girdim.

Eskiden büyüyor olmanın verdiği o heyecanı, keyfi şimdilerde yaşlanıyor olmanın ince hüznü devralıyor gibi..
Şairin dediği yolun yarısına henüz gelmemiş olsak da bizim için yolun yarısı neresidir bilinmez tabi.
Yarın da kimseye  vaat edilmemiştir öle değil mi?

Önemli olan hayat denen bu geçit törenini layıkıyla tamamlamak, yol bitiminde cebimizde keşke-lerden çok iyi-kileri barındırmak…

Bu gün bi yaşıma daha girdiğim o mutlu gün.Kıymetini bilirsek aslında hayat bizim için nihayetsiz bir düğün.
Her ne kadar geçen yıllar bize büyüyor olmanın ağır bedellerini ödetiyor, o masum çocukluğumuzu özletiyor,bitmesin istediğimiz o mutlu anları aratıyor olsa da hayat tüm renkleriyle,siyahıyla,beyazıyla,sarısıyla ,moruyla,ebrusuyla,hoşa giden gitmeyen tüm saati, dakikası, mutlu-mutsuz anılarıyla güzel ve anlamlı aslında..

M.Ali Clay ‘ın da dediği gibi ''Elli yaşındaki bir adam kendini otuzunda hissediyorsa,yirmi yılını boşa harcamış demektir'' …

Yani her yaşın bir güzelliği olduğunu bilmek ve doya doya yaşamak sanırım en doğrusu :) Her anını yaşayarak,duyumsayarak,özümseyerek anlamlandırmak,yaşayarak yaşamak …
Tabi bu hayatı yaşarken mutlu olmayı,olabilmeyi bilmek,bunu becerebilmek de ayrı bir yetenek …Bir de mutlu olmayı bilmek kadar mutlu etmeyi de bilmek gerek..

İşte bir yaş daha büyüdüm.
Yaşlanarak değil yaş alarak ilerledim bu uzun ince yolda.
Bir yaş daha yakaladım hayatı,bir yaş daha sevdim,sevildim,üzüldüm,sevindim,güldüm ,ağladım,kaybettim,kazandım,
mutluydum...
Mutluyum :)
                                      

Ben bu doğum günümde ne değişik,ilginç,sıradışı süprizler,ne üzerinde rengarek,cicili bicili mumlar taşıyan kocaman bir pasta,ne çeşit çeşit ,büyük-küçük hediyeler,ne de artık basitleşmiş,aynileşmiş,hiçbir zahmete gerek duyulmadan ,başvurulmadan kopyala yapıştırla yollanmış basit,samimiyetsiz mesajlar istiyorum.

Ben bu doğum günümde en samimisinden,en gerçeğinden dostlar,en kocamanından sıcak,canlı gülüşler,en seveceninden ,içten sarılışlar,bakışlar,en kişiselinden şahsına münhasır masajlar, en dosthanesinden,hasretlisinden,en özlenmişinden telefonlar,en mavisinden denizler,en parlağından yıldızlar,en renklisinden ,en rengarenklisinden çiçekler,böcekler,kelebekler,en demlisinden bardak bardak yok yok demlik demlik çaylar düşlüyor,istiyor ve bekliyorum…

Doğum günü çocuğunun elde etmiş olduğu o şımarıklıkla çok mu fazla şey istedim acaba??

Yolumun kesiştiği herkese gönülden ,yürek dolusu teşekkürler..
Sizsiz bu hayat çekilmez olurdu heralde..
İyi ki varsınız
J

3 yorum:

Zeynebi dedi ki...

Yüz yüze görüşemesekte özellikle dersler konusunda çok yardımınızı gördüm Allah razı olsun..Birbirimize karşılık beklemeden verebileceğimiz en güzel hediye dua olmalı diye düşünüyorum,Yüreğinden geçen tüm güzellikler kabul olur inşallah..

Dilek dedi ki...

Rabbim hepimizden razı olsun inşallah.Bir parça yardımımız dokundu ise ne mutlu bize:)
Elbette alabileceğim en güzel hediye samimi duanız olacaktır:)
Gönlünüze sağlık.tşk.ler :)

Zeynebi dedi ki...

Ben teşekkür ederim;)